.::. دانشکده پرستاری و مامایی .::.

قوانین کلاس و سئوالات امتحانی

.

تاریخ: 1396/02/23 - 16:13


قوانین کلاس  و سئوالات امتحانی

حضور اساتید محترم دانشکده پرستاری و مامایی

با سلام و احترام

ضمن سپاس فراوان از همراهي صميمانه شما در برگزاري منظم كلاس‌هاي نيمسال اول تحصيلي 95-94، خواهشمند است در خصوص دروس تئوری و امتحانات پايان ترم دانشگاه به موارد ذیل توجه فرماييد:

1- حداکثر سقف تدریس روزانه اساتید اعم از هیأت علمی تمام وقت و حق التدریس به هیچ وجه نباید از 8 ساعت در روز تجاوز نماید.

2- در لیست اسامی دانشجویان ارائه شده به شما ، اسم دانشجو فقط با اطلاع و هماهنگی کارشناس مربوطه (خانم حسنی و خانم زارعی) اضافه شود.

3- حضور و غیاب دانشجویان توسط مدرسین  صورت گیرد و تاخیر دانشجو منظور گردد.حضور دانشجو در تمامي جلسات مربوط به هر درس الزامي است و ساعات غيبت دانشجو در هر درس تئوري نبايد از 17 /4 و كارآموزي نبايد از 10/1 مجموع ساعات آن درس تجاوز كند در غير اينصورت دانشجو براي آن درس نمره صفر خواهد گرفت.

4- بلافاصله بعد ار حد نصاب غیبت دانشجو اسم دانشجو و مدت غیبت و لیست حضور و غیاب به مدیر گروه اعلام و ارائه گردد.در صورتي كه غيبت دانشجو در هر درس تئوري مازاد بر 17 /4 ساعات باشد ولي غيبت او موجه تشخييص داده شود درس حذف مي گردد.

5- جلسات غیبت مدرس و جبرانی کلاس حتما در لیست حضور و غیاب ذکر شود.

6- زمان ارائه شده کلاس‌ها بایستی عیناً منطبق با زمان­بندی ارائه شده در دستورالعمل ابلاغی باشد.

7- هیچ قسمت از مطالب درسی برای امتحان پایان ترم به هیچ وجه حذف نشود.

8- سئوالات پايان ترم خود را حداقل 10 روز مانده به امتحان، به صورت تایپ شده و با رعایت نکات طراحی سئوالات آزمون پس از قرار دادن در پاکت سئوالات (موجود در دفتر دانشکده‌) بصورت دربسته تحويل مدیر گروه دانشکده‌ پرستاری و مامایی نمایید.

9- سئوالات پايان ترم ترجيحاً بصورت تشريحي طرح شده و در صورت تستي بودن، چند نوع سوال طرح شود. در هر صورت همه سئوالات بایستی دارایبارم باشند.

10- زمان پاسخ دهی به انواع سوالات بر اساس استاندارد طراحی آزمون های پیشرفت تحصیلی باشد.

11- حضور در سر جلسه امتحان و همچنین تحویل گرفتن برگه‌های امتحانی در همان روز امتحان الزامی می‌باشد.

12- خواهشمند است برای طرح سئوالات از فرم  مخصوص موجود در سایت دانشکده قسمت فرم های معاونت آموزشی استفاده شود. در قسمت سربرگ سئوالات، اطلاعات کامل درس را ثبت نموده و فقط نام و نام خانوادگی دانشجو و شماره دانشجویی دانشجو خالی باشد.

13- 5 روز بعد از برگزاری امتحان، نمره امتحانی دانشجویان را در سیستم آموزشی ثبت نمایید. در صورت نداشتن نام کاربری و کلمه عبور در اسرع وقت به صورت حضوري به کارشناس مربوطه (خانم حسنی و خانم زارعی) مراجعه فرمایید.

14- لطفاً 10 روز بعد از اعتراض دانشجویان، نسبت به ثبت نمرات تجدید نظر شده در سیستم آموزشی اقدام فرماييد.