.::. اخذ کد پایان نامه .::.
قابل توجه دانشکده ها
لطفا اطلاعات فرم (الف وب ) را در جدول 2 رشته ها ی مربوطه ثبت نمایید از تاریخ 1395/06/16 امکان بررسی جدول اول نخواهد بود
فرم الف
مشخصه اساتید :شماره شناسنامه وتاریخ تولد ومحل صدور را ثبت نمایید
عنوان پایان نامه | شماره جلسه تصویب پروپوزال | تاریخ جلسه تصویب پروپوزال | اصلاحات مدیر گروه-تاریخ | دلیل عدم اخذ کدشناسایی | کدشناسایی | استاد مشاور | استاد راهنما | شماره دانشجویی | نام ونام خانوادگی |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reemergence of Translation and Explicit Grammar Teaching: The Case of Iranian EFL Learners' Reading Skill | 93/115 | 93-12-1 |
62620312932021 1394/04/01 |
----- | بهزاد رهبر | 920124219 | طاهر صالحی | ||
The impressions of boosted electronic vs.print books in reading comprehension and motivation in intermediate learners | 95/111 | 95/03/06 |
62620312951008 1395/08/23 |
امیر رضایی | سیروس ایزدپناه | 920608105 | شیرین سلطانی | ||
The study of the effect of using social networking sites on dead EFL students learning at school |
9520 | 1395/03/17 |
62620312951009 1395/08/23 |
سکینه جعفری | سیروس ایزدپناه | 930442976 | لیدا عونی | ||
The relationship between EFL learners reading comprehension and their self - efficacy and cognitive learning strategy | 9533 | 1395/08/11 |
62620312951012 1395/09/21 |
سیروس ایزدپناه | محمد رضا اروجی | 920026315 | گلاله مجد | ||
The relationship between emotional intelligence and cognitive strategies among Iranian intermediate EFL learners vocabulary learning | 9531 | 1395/03/30 |
62620312951013 1395/11/20 |
سکینه جعفری | سیروس ایزدپناه | 930381232 | نیلوفر وطن خواه | ||
accuracy fluency complexity focus on form : task based language teaching | 9518 | 1395/03/25 |
62620312951014 1395/11/21 |
------ | سیروس ایزدپناه | 930421882 | نرگس یمینی | ||
Investigating the effect of task complexity and task difficulty on oral performance of Iranian EFL learners | 9531 | 1395/09/30 |
62620312951015 1395/11/24 |
هومن بیژنی | 930285853 |
|
|||
An investigation of the impact of oral corrective feedback on efl leaners : motivation T noticing and speaking achievement | 9539 | 1395/09/30 |
62620312952001 1395/12/19 |
علی شهنواز | سیروس ایزدپناه | 940229307 | قاسم دهقانی | ||
language choice and identity construction among multilinguals in iran | 9540 | 1395/10/15 |
62620312952002
1395/12/19 |
امیررضایی | 940053928 | مهتاب تقوی | |||
Teachers and students perception and preferences about EFL corrective feedback in Iran | 9541 | 1395/10/20 |
62620312952003 1395/12/23 |
علی شهنواز | سیروس ایزدپناه | 940215193 | امیر رضایی | ||
Difference of Application Learning Strategies in Pronunciation With Spontaneous English Pronunciation of EEL Learners | 9541 | 1395/10/20 |
62620312952004 1395/12/23
|
علی شهنواز | سیروس ایزدپناه | 940235675 | لیلا مرسلی | ||
An investigation of Mnemonic Vocabulary Teaching to Increase Reading Comprehension in The EFL classrooms | 9541 | 1395/10/20 |
62620312952005 1395/12/23
|
علی شهنواز | سیروس ایزدپناه | 940020384 | پریما فصیح | ||
The effect of self and teacher correction and task repetition on individual and pair written performance | 9541 | 1395/10/20 |
13820312952001 1396/01/15 |
سیروس ایزدپناه | سکینه جعفری | 940137144 | مریم ذوالقدری | ||
Morphological awareness and its correlation to lexical knowledge and Morphological complexity : Iranian EFL university learners | 9539 | 1395/03/25 |
13820312952002 1396/01/15
|
سکینه جعفری | سیروس ایزدپناه | 930517652 | علی اصغر بختیاری | ||
what language (s)do Iranian proficient EFL students use to express emotions in different interpersonal interactions: a study from socio-cultural perspective | 9541 | 1395/10/20 |
13820312952003 1396/01/16 |
------ | امیر رضایی | 940146176 | کمیمیا محمدپور | ||
The impact of learning English as a cultural factor in Iranian EFL classes | 9541 | 1395/10/20 |
13820312952004 1396/01/16
|
جواد ناصریان | سیروس ایزدپناه | 940147229 | مهسا واجک | ||
The effect of task involvement load on unfamiliar L2 vocabulary learning : sentence writing، summary writing،imaginary story writing and imaginary sentence writing | 9541 | 1395/10/20 |
13820312952005
1396/01/16 |
سیروس ایزدپناه | سکینه جعفری | 940082645 | سیده ریحانه رحمانی | ||
Investigation of learning of various speech acts: awareness - written production and oral production | 9538 | 1395/06/25 |
13820312952006 1396/01/17 |
سکینه جعفری | سیروس ایزدپناه | 920158125 | پریسا باقری | ||
Individual and social autonomous practices of good EFL teachers and good EFL learners to promote their language proficiency | 9541 | 1395/10/20 | ظرفیت استاد بعنوان راهنما پر است |
13820312952007 1396/01/29 |
------ | سکینه جعفری | 920608665 | علیرضا رمضانی | |
The relationship between upper - intermediate EFL learners spiritual intelligence and their writing performances | 9550 | 1395/10/20 |
13820312952008 1396/01/29
|
سکینه جعفری | سیروس ایزدپناه | 940069950 | معصومه کریمی | ||
The effect of pre - planning time and type of task on EFL learners accuracy and fluency in discourse | 9542 | 1395/11/30 |
13820312952009 1396/02/04 |
سیروس ایزدپناه | هومن بیژنی | 940027414 | سپیده آذین مهر | ||
Beliefs and practies of Iranian EFL teachers on pronanciation | 9611 | 1395/11/30 |
13820312952010
1396/02/04 |
------ | سکینه جعفری | 940447757 | محمدرضا کریمی | ||
The effect of self-editing and peer-editing on the improvement of grammatical accuracy of EFL learners writing performance | 963 | 1395/11/30 | ظرفیت استاد بعنوان مشاور پر است .1396/02/06 |
13820312952011 1396/02/07 |
-------- | امیر رضایی | 940042651 | رئوف حسنلو | |
The effect of teaching mnemonics on vocabulary learning : keyword method wordpart technique | 964 | 1395/11/30 | ظرفیت استاد بعنوان مشاور پر است .1396/02/06 |
13820312952013 1396/03/01 |
سکینه جعفری | امیر رضایی | 940147002 | سمیه ابراهیمی | |
The effects of grammar focused vs vocabulary focused pre tasks and task repetition on EFL learners written performance | 95111 | 1395/11/30 |
13820312952012 1395/02/12 |
هومن بیژنی | الهام کاوندی | 940178573 | محمد حسین قاسمی | ||
The role of creativity learning and self actualization as a synergistic cycle in EFL learners speaking proficiency | 9112 | 1395/12/25 |
13820312952014 1396/03/13 |
------ | هومن بیژنی | 910871529 | منیره ترابی | ||
Exploring the practices used by EFL teachers for formative assessment of reading comprehension | 9111 | 1395/11/30 |
13820312952015 1395/03/29 |
------ | امیر رضایی | 940147419 | مهشید قدسی | ||
The effect of problem based learning on Iranian intermediate EFL learners English vocabulary learning and use | 9111 | 1395/11/30 |
13820312952016 1396/06/20 |
هومن بیژنی | الهام کاوندی | 940154242 | غلامرضا اسمعیلی | ||
The study of relationship between kolbs learning Approaches and learning American slang : IranianEFLstudents | 9111 | 1395/11/30 |
13820312952017 1396/06/20
|
------- | سیروس ایزدپناه | 940027149 | مریم بیابانی | ||
The effect of different task repetition intervals on EFLlearners written performance | 95111 | 1395/11/30 | ظرفیت استادد به عنوان راهنما پراست 1396/06/30 |
13820312961002 1396/08/17 |
سیروس ایزدپناه | سکینه جعفری | 940276301 | سارا محمدی | |
The comparison of the effects of three different advance organizers on EFL learners listening comprehension | 9111 | 1395/11/30 |
13820312961001 1396/08/17 |
------ | سیروس ایزدپناه | 930599307 | سارا بابایی قزوینی | ||
The study of the reciprocal relationship between social identity with the level of Iranian EFL learners proficiency and speaking | 96111 | 96/03/30 |
ظرفیت استادد به عنوان راهنما پراست1396/08/10
|
13820312961003 1396/08/17
|
--- | سیروس ایزدپناه | 940258955 | حبیب اله محمدی | |
The impact of Musical prompts and Musical teaching on vocabulary learning of young learners | 95111 | 1395/11/30 |
ظرفیت استادد به عنوان راهنما پراست1396/08/10 |
13820312961004
1396/08/17 |
هومن بیژنی | سیروس ایزدپناه | 930499172 | زهرا نیکخواه | |
An investigationof the impact of the explicit phonological instruction on iranian interdiate EFL learneres pronunciation: anerror analysis | 96112 | 1396/05/30 |
ظرفیت استادد به عنوان راهنما پراست1396/08/11 |
13820634961003 1396/08/17
|
امیر رضایی | هومن بیژنی | 940059438 | شیدا بادیان | |
The study of EFL learneres perception on using , learning,self regulated learning constructivism in english classrooms. | 95111 | 1395/11/30 |
ظرفیت استادد به عنوان راهنما پراست1396/08/11 |
13820312961005 1396/08/17
|
هومن بیژنی | سیروس ایزدپناه | 940104254 | مرضیه فریدی | |
The relationship between styles of creativity , acamedic attitude with achievement motivation : EFL and non EFL learneres | 95111 | 1395/11/30 |
ظرفیت استادد به عنوان مشاور پراست 1396/08/17 |
13820312961007 1396/09/04 |
هومن بیژنی | سیروس ایزدپناه | 950157341 | هنگامه حنیفی | |
The relationship between spiritual intelligence and motivation among iranian EFL learners | 96111 | 1396/03/30 |
13820312961006 1396/08/17
|
------ | هومن بیژنی | 920608115 | سمیبرا صبحگل | ||
The effect of summary writing and summary telling techniques on the development of reading comprehension of Iranian intermediate english language learners | 96112 | 1396/09/30 |
13820312962001
1396/12/06 |
----- | سکینه جعفری | 950074084 | علی دولتی | ||
Experienced and novice EFL teachers beliefs on grammar instruction | 96111 | 1396/09/20 |
ظرفیت استادد به عنوان راهنما پر است 1396/12/06 1396/12/14 |
13820312962013 1397/02/02 |
---- | سکینه جعفری | 950215678 | علیرضا کیوانی | |
Iranian EFL teachers and learners concections and preferences for different types of oral corrective feedback | 96112 | 1396/09/30 | ظرفیت استادد به عنوان راهنما پر است 1396/12/06 |
13820312962003 1396/12/07 |
------ | سکینه جعفری | 950099038 | هما قره داغی | |
The relationship between creative and critical thinking styles and academic achievement of English language course among Iranian students | 96111 | 1396/08/30 |
13820312962002
1396/12/07 |
----- | سیروس ایزدپناه | 950001202 | عادله عباسی | ||
Investigating the use of an analytic rating scale in test takers in test takers oral performance assessment a case of raters bias and consistency and its relation with age ،gender and education of test takers | 96112 | 1396/09/30 |
13820312962006
1396/12/19 |
----- | هومن بیژنی | 950281059 | سمیه خلجی | ||
The perceived effects of autonomy - boosting intervention on iranian EFL learners metacognitive knowledge | 96112 | 1396/09/30 |
13820312962004 1396/12/14 |
----- | هومن بیژنی | 950098910 | ظریفه قاسملو | ||
The relationship between learning autonomy language anxiety and thinking style: The case of iranian university students | 96119 | 1396/07/30 |
13820312962005
1396/12/14
|
----- | سیروس ایزدپناه | 940308167 | مریم احمدی | ||
Investigating the effect of neuro- linguistic programming (NLP) on Iranian EFL learners’ English achievement and foreign language anxiety | 96111 | 1396/09/30 |
13820312962007 1397/01/20 |
----- | سیروس ایزدپناه | 930429304 | لیلا نور محمدی | ||
The relationship between upper Intermediate EFL Learners’ writing performance and their writing learning strategies as well as their writing apprehension | 96111 | 1396/09/30 |
13820312962008
1397/01/20 |
---- | هومن بیژنی | 950272492 | مهسا ناصر وفایی | ||
The assessment of content-based language training on Iranian air traffic controllers’ vocabulary Proficiency in emergency or abnormal situations | 96111 | 1396/09/30 |
13820312962009
1397/01/21 |
----- | سیروس ایزدپناه | 950137304 | مسعود رحمتی | ||
The effect of English language on cultural identity: A comparative study of cultural intelligence and value isolation between EFL and non EFL | 96111 | 1396/09/30 |
13820312962010
1397/01/21
|
---- | سیروس ایزدپناه | 940174977 | وحید کرمی | ||
The effect of metacognitive strategy training on improving Iranian EFL Learners’ listening performance (Elementary- intermediate-Advanced levels) | 96111 | 1396/09/30 |
13820312962011 1397/01/21 |
---- | سیروس ایزدپناه | 940036833 | سیده غزال حسینی | ||
A study of the perception of textbook- assigned and self-selected topics of Iranian male EFL Learners: topic interest , topic familiarity, topic importance and topic difficulty | 96111 | 1396/09/30 |
13820312962012
1397/01/21 |
----- | سیروس ایزدپناه | 940273795 | لطیفه شکور زاده | ||
The Relationship Between Intermediate EFL Learners’ Grammar Performance and their Self-Esteem as well as Learning Strategies | 96111 | 1396/09/30 |
13820312962014
1397/02/15 |
------ | سکینه جعفری | 920588745 | هاله خدا دادمترجمی | ||
Effective English Language Teachinh Through EFL Teachers’ Lens? Do Gender and Experience Matter? | 96111 | 1396/09/30 | 13820312962015 | ----- | دکتر جعغری | 950090469 | ساینا مهمازی | ||
Topic and background knowledge effects on performance in speaking assesment | 96112 | 1396/12/15 |
13820312962016 1397/02/22 |
----- | دکتر بیژنی | 930273784 | سید علی حسینی | ||
The effect of language - learning simulations on speaking proficiency and willingness to communicate of Iranian elementary EFL learners | 97/120 | 1397/05/01 |
13820312971001 1397/06/24 |
هومن بیژنی | 950064050 | معصومه عباسی | |||
Experienced Iranian EFL Teachers` perceptions on vocabulary learning and their vocabulary teaching practices | 971111 | 1397/09/15 |
13820312972001 1397/12/27 |
دکتر سکینه جعفری | 960058205 | مهرداد باقري | |||
تاثیر نمونه متن بومی به عنوان بازخورد نوشتاری و تکرار در عملکرد نوشتاری زبان آموزان | 971111 | 1397/09/15 |
13820312972002 1397/12/27
|
دکتر سکینه جعفری | 960034076 | نيره فرهودي | |||
Making Iranian Intermediate learners Talk:Encouraging Willingness to Communicate English as a Foreign Language | 971112 | 1397/11/07 |
13820312972003 1397/12/27
|
دکتر هومن بیژنی | 960060162 | سميرا مصطفوي | |||
تاثیر کلاس درس وارونه بر تفکر انتقادی ، عملکرد ، انگیزه و مشغولیت ذهنی دانش آموزان زبان انگلیسی در تدریس گرامر | 971112 | 1397/11/07 |
13820312972006 1397/12/27 |
دکتر سیروس ایزدپناه | 960015198 | زهرا افضلی | |||
Use Of Game like application on mobile device to improve vocabulary in Iranian high school students as EFL learners | 971112 | 1397/11/07 |
13820312972005 1397/12/27 |
دکتر هومن بلیژنی | 960077471 | سپيده منصوري كينه ورسي | |||
رابطه بین استفاده از مهارت های یادگیری زبان ،خوشبینی زبان آموزان ، سطح مهارت ،فرهنگ و از دست دادن انگیزه در بین یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی | 971112 | 1397/11/07 |
13820312972007 1398/01/19 |
دکتر سیروس ایزدپناه | 960036645 | مهسا مسلمي | |||
The Relationship between the EFL laerner's critical thinking, interpersonal intelligence, the frequency and types of informal fallacy and evidence in argumentative writing | 971112 | 1397/11/07 |
13820312972008 1398/01/19
|
دکتر سیروس ایزدپناه | 960014142 | نيكو داورپناه | |||
مقایسه تاثیر پادکست و وادکست روی زبان آموزان با انگیزه ایرانی در تقویت توانمندی شنیداری و گفتاری | 971112 | 1397/11/07 |
13820312972009 1398/01/19 |
دکتر سیروس ایزدپناه | 960035682 | شادي محمدي يگانه | |||
The investigating of cultural background impact on reading comprehension ability: A case of intermediate EFL learners in Zanjan | 971112 | 1397/11/07 |
13820312972010 1398/01/20 |
دکتر هومن بیژنی | 960029543 | مينا صحرايي نمهيل | |||
مدل یابی رابطه یر بین هوش هیجانی . خود مختاری .استراتژی های یادگیری زبان و اضطراب زبان دربین زبان آموزان ایرانی | 971112 | 1397/12/07 | 13820310972002.1398/02/04 | سیروس ایزدی پناه | 960016301 | عاطفه حاجی خان میرزایی | |||
The impact of self-assessment and peer assessment in writing of Iranian EFL learners; autonomy and meta cognitive awareness | 97112 | 1398/03/09 | 13820310972003 | سیروس ایزذپناه | 960281910 | مریم ابراهیمی | |||
A study on the effect of portfolio assessment on Iranian EFL leaners’ Autonomy and Writing Skills in intermediate and advanced levels |
97112 | 1397/12/07 | 13820310972004 | سیروس ایزدپناه | 960264564 | ||||
A comparison of the effect of Critical Thinking ,Concept Mapping ,Summarizing Strategies on Argumentative Writing among Iranian EFL Learners.
|
97112 | 1397/03/09 |
13820310972005 1398/03/09 |
سیروس ایزدپناه | 960269297 | زهرا کریمی | |||
The Lmpact Of Oral Written Story Reconstruction on L2 Vocabulary Learning Retention: A Case of EFL Yonng Learners in Iran | 97111 | 1397/09/15 |
|
هومن بیژنی | 960268621 | ستاره بیات | |||
Improving Learners Oral Complexity, Aeeuracy and Fluency: EFL Teachers Stated Beliefs and Practices for Teaching Speaking | 98129 | 1398/01/29 |
1382031981001 1398/09/19 |
سکینه جعفری | 950078388 | شهناز احمد خانی | |||
رابطه بین مهارت گفتاری زبان آموزانسطح متوسط و هوش هیجانی و هوش معنوی آنها | 98124 | 1398/01/25 |
13820312981003 1398/10/30 |
سکینه جعفری | حسن حیدری 960077457 | حسن حیدری | |||
بررسی نیاز دانشجویان مامایی وپرستاری در اهداف خاص یادگیری زبان انگلیسی | 98125 | 1398/01/24 |
13820312981002 1398/10/28 |
سیروس ایزدپناه | حمید خان چرلی |
فرم ب
چکیده پایان نامه | نمره مقاله | مقاله -تعدادمقاله | نمره | تاریخ دفاع | کدشناسایی | استاد داور | استاد مشاور | استادراهنما | عنوان پایان نامه | شماره دانشجویی | نام ونام خانوادگی |
95/07/24 | 930468430 | فرناز عبادی | |||||||||
95/07/24 | 930590012 | نازیلا سرشار | |||||||||
95/07/24 | 930358591 | مختار غضنفریان | |||||||||
95/07/24 | 911094148 | سپیده رضا پور | |||||||||
95/08/23 | عباس بخشی زارع | ||||||||||
95/08/23 | معصومه رستمی | ||||||||||
95/08/23 | ابوالفضل مهدیلو | ||||||||||
95/08/23 | حسین عربگری | ||||||||||
95/09/07 | 930601580 | زهرا یوسفیه | |||||||||
95/10/19 | ونوس اکرادی | ||||||||||
95/10/19 |
|
حدیث تاری وردی | |||||||||
95/10/19 | مهسا جعفری | ||||||||||
95/10/19 | معصومه حسنی | ||||||||||
95/10/19 | افسانه ساسانی | ||||||||||
95/10/19 | پریسا شاهلو | ||||||||||
95/10/19 | طاهرصالحی | ||||||||||
95/10/19 | حسین عابدینی | ||||||||||
95/12/23 | مسعود صادقی | ||||||||||
95/12/23 | لیلا بیگدلی | ||||||||||
96/01/15 | مهدی صفری | ||||||||||
96/01/15 | زهره مختاری | ||||||||||
96/01/15 | لیدا عونی | ||||||||||
96/01/15 | شیرین سلطانی | ||||||||||
96/01/15 | ندا تطهیری | ||||||||||
96/01/15 | صنم مهری | ||||||||||
96/01/16 | سمیرا محمودی زاد | ||||||||||
96/01/29 | پرند ایپکچی | ||||||||||
96/01/29 | عصمت صالحی | ||||||||||
96/01/29 | رقیه قدیمی | ||||||||||
96/01/29 | مهری نجفی | ||||||||||
96/01/29 | اعظم نصیری زرندی | ||||||||||
96/03/01 | نیلوفر وطن خواه | ||||||||||
96/03/01 | نرگس یمینی | ||||||||||
96/08/16 | سپیده آذین مهر | ||||||||||
96/08/16 | قاسم دهقانی | ||||||||||
96/08/16 | امیر رضایی | ||||||||||
96/08/16 | پریما فصیح | ||||||||||
96/08/16 | معصومه کریمی | ||||||||||
96/08/16 | لیلا مرسلی | ||||||||||
96/08/16 | مهسا واجک | ||||||||||
96/08/16 | سیده ریحانه رحمانی | ||||||||||
96/08/16 | گلاله مجد | ||||||||||
96/08/17 | سولماز کاوه مریان | ||||||||||
96/08/24 | مهدی قاسمی | ||||||||||
96/12/07 | مریم ذوالقدری | ||||||||||
1397/01/20 | حبیب اله محمدی | ||||||||||
1397/01/20 | معصومه مهدیون | ||||||||||
1397/01/20 | مرضیه فریدی | ||||||||||
1397/01/20 | سمیرا صبحگل | ||||||||||
1397/01/20 | هنگامه حنیفی | ||||||||||
1397/01/20 | علی اصغر بختیاری |