.::. اخذ کد پایان نامه .::.

24-آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

تاریخ: 1393/12/18 - 09:44


قابل توجه دانشکده ها

لطفا اطلاعات فرم (الف وب ) را در جدول 2 رشته ها ی مربوطه ثبت نمایید از تاریخ 1395/06/16 امکان بررسی جدول اول نخواهد بود

فرم الف

 

 

مشخصه اساتید :شماره شناسنامه وتاریخ تولد ومحل صدور را ثبت نمایید

 

 

 

عنوان پایان نامه شماره   جلسه تصویب پروپوزال تاریخ جلسه تصویب پروپوزال اصلاحات مدیر گروه-تاریخ دلیل عدم اخذ کدشناسایی کدشناسایی استاد مشاور استاد راهنما شماره دانشجویی نام ونام خانوادگی
 
         

62620312941009

1394/12/17

      کبری هاشمی
         

62620312941010

1394/12/17
      زهرا یوسفیه
         

62620312941011

1394/12/17
      فرناز عبادی
         

62620312941012

1394/12/17
      سمیرا خوش خطی
         

62620312941013

1394/12/17
      فرید شامی
         

62620312941014

1394/12/17
      مینا محمدی
         

62620312941015

1394/12/17
      سیما جرجیسی
         

62620312941016

1394/1217
      ابوالفضل مهدیلو
         

62620312941017

1394/12/17
      محمدرضا آریا
         

62620312941018

1394/12/17
      حسین عربگری
         

62620312941019

1394/12/22
      مختار غضنفریان مقدم
         

62620312942001

1395/01/18

      نازیلا سرشار
         

62620312942002

1395/01/18

      نسرین محمدی
         

62620312942003

1395/01/25

      افسانه ساسانی
         

62620312942004

1395/01/25

      محسن بیات
         

62620312942005

1395/01/25

      ربابه اسدی
         

62620312942006

1395/01/25

      مینا نجفی پور
         

62620312942007

1395/02/13

      اعظم نصیری زرندی
The effect of cod Mixing on efl learners Speaking Skill 94/118 94/11/01    

62620312942008

1395/04/01

  بهزاد رهبر 930315312 مهسا جعفری
The relationship between self concept and language learning of book3 grade high school students in zanjan 94/118 94/11/01    

62620312942009

1395/04/01

  گیتی کریمخانلویی 910838598 معصومه حسنی
The effect of vicabulary oriented assignments as an extra curricular activity on intermediate efl learners reading comprehension performances 94/118 94/11/01    

62620312942010

1395/04/01

  محمدرضا اروجی 920608119 ونوس اکرادی اختصار
The relationship among Iranian EFL Learners; Language  Proficiency,Metalinguistic Knowledge, and Learnung Contexts 94/121 15/10/94    

62620312942011

1395/04/09
 

  سیروس ایزدپناه 930529053

سمیه نظریان 

The connection between vocabulary awareness and reading comprehension in genuine Persian texts 94/121 15/10/94    

62620312942012

1395/04/09
 

  سیروس ایزدپناه 930311477 معصومه رستمی
The effect of medium of the task outcome and  individual /pair work with tasks on intermediate and advanced EFL learners' performances  95/122 06/03/95    

13820312942001

1395/06/06

  سکینه جعفری 920608116 سمیرا محمودی زاد
The influence of multilingualism upon pragmatic awareness of intermediate EFL learners of Zanjan 95/123 24/02/95  

ظرفیت استاد راهنما پر است

1395/07/11

62620312951005

1395/08/23

  هومن بیژنی

 

930536808

زهرا اسمی
The relationship between Iranian EFL Llearners' motivation(integarative and instrumental ) and learners' gender, major, and proficency level 95/124 94/12/23  

ظرفیت استاد راهنما پر است

1395/07/11

13820312942002

1395/07/12

  هومن بیزنی 930589157 حسین عابدینی
The effect of implementation of authentic tasks on the expansion of critical thinking skills in ELT 95/125 94/12/23    

13820312951001

------------------

1395/07/29

سیروس ایزدپناه سکینه جعفری 930294951 رقیه قدیمی
Investigating the use of nursery rhymes on vocabulary acquisation of English  vocabulary:Acase of Iranian  young adult EFL learners 94/119 23/12/94    

62620312942013

1395/05/20

سیروس ایزدپناه هومن بیژنی 930460109 ندا تطهیری
The study of the impact  of games on learners' motivational  learning habit 95/125 94/12/23     62620312951002
1395/08/01
  سکینه جعفری 930312439 مهدی  قاسمی
The effect of pre-writing activities on writing proficiency inEFL  learners  95/125 06/03/95  

ظرفیت استاد راهنما پر است

1395/07/11

1395/08/23

62620312951011

1395/09/07

  هومن بیزنی 930429305 ملیحه محمدی
An investigation into Iranian EFL  teachers' classroom  management procedures 95/125 06/03/95    

62620312951001 --------------------

1395/07/29

سیروس ایزدپناه سکینه جعفری 930506164 مهری نجفی 
The impact of effective istructional tactics to teach reading  to the EFL  students of junior high school 94/126 14/12/94    

62620312942014

1395/05/20

  سیروس ایزدپناه 930429062 مسعود صادقی
The impact of the use  of pictures on students' reading comprehension  in Zanjan  istitutes 94/126 14/12/94    

62620312942015

1395/05/20

  سیروس ایزدپناه 930275077 عباس بخشی 
student insights of computer- mediated communication tools in online setting: Usefulness and influences on teaching, social  and cognitive existence 95/125 94/12/14    

62620312951003 

1395/08/22

  سیروس ایزدپناه 930365594 صنم مهری
Learners' view  on using and learning true and false cognates 95/125 06/03/95    

62620312951004

1395/08/22

سکینه جعفری سیروس ایزدپناه 920046361 مهدی صفری

The Impact of Instructional Ways to Teach Reading to Children with an Innovative Way: Primary Grades

95/125 06/03/95    

13820312951002

1395/08/27

هومن بیژنی سیروس ایزدپناه 930302500 نرگس اصحابی
The study of the impact of techonology on EFL learners' performance 95/125 06/03/95    

62620312951006

1395/08/23
 

سکینه جعفری سیروس ایزدپناه 930296505 معصومه مهدیون
Examing the association between gender, teaching  context,teaching experience and computer  assisted  language learning : The prespective  of Iranian EFL  teachers  95/125 94/12/01    

62620312942016

1395/06/28
 

  سیروس ایزدپناه 930367637 پریسا شاهلو
The relationship between emotional  intelligence and intermediate EFL learners' vocabulary learning strategies 95/126 13/03/95  

ظرفیت استاد راهنما پر است

1395/07/11

1395/08/23

62620312951010

1395/09/07

  هومن بیژنی 930478269 زهره مختاری
AN EXPLORATION OF   TEACHERS AND PARENTS THAT EFFECT ON IRANIAN LEARNERS’ FLUENCY OF ENGLISH 95/126 13/03/95    

62620312951007

1395/08/23

  سیروس ایزدپناه 930340121 لیلا بیگد لی 
                   

 

 

فرم ب

 

 

چکیده پایان نامه  نمره مقاله مقاله -تعدادمقاله نمره تاریخ دفاع کدشناسایی استاد داور استاد مشاور استادراهنما عنوان پایان نامه شماره دانشجویی نام ونام خانوادگی
                     

لیداناز- زاهدی    

 

                      مریم نقی لو
                      سیما جرجیسی